Dagarna innan

Juste jag hade ju en blogg också.. ;) Mysig lilljul hos Sara i fredags. Red en rolig Blis i lördags. Har lärt mig att inte kräva så mkt av han eller mig själv så allt kändes så mkt bättre. Fick massa tips av Linda och avslutade på väldigt länge ett ridpass med ett leende samt två väääldigt svettiga individer. Han var fin men hade mkt energi och busade lite, men bara kul! Senare vart det lite förfest hemma hos mig innan vi gav oss vidare - gymnasiefest på trappan. Hade det helt okej kul:)
 
Att klockan var satt på 06.45 dagen efter var väl det stora minuset med helgen. Men kom upp, gick med hundarna och begav mig sedan till stallet för att ta hand om alla hästar samt träna WE. Inte nog med att vara slut efter en heldag i stallet hängde jag med på en uteritt med Emily och Tiffany, mys och bra avslut!
 
Idag har jag julshoppat det sista, spelat julklappspel nr 2 med familjen, förberett det sista inför den stora dagen och kollar uppesittarkvällen! Imorgon består dagen av hund, häst & familjemys. Bästa på länge<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Julklappsspel med familjen? :)

Jo men God Jul Moa =D
Verkligen njut av julen nu :)
Låt dig själv bara vara ^^

Kollade ni uppesittare? Anton ju?^^

kram

2013-12-24 @ 01:40:42
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0