Att vara tjej har ju sina negativa sidor

Hade såndär mensvärk förut att tårarna bara rann o dem intensiva värkarna kom typ var 10 sekund utöver den vanliga värken och fick kämpa för o inte skrika ut smärtan (var i skolan o skulle hem så alla skulle hört).
Tror kroppen trodde att ja skulle föda eller nåt för trodde verkligen att underlivet skulle explodera och fick andas sådär jätte mkt som man gör när man föder o det hjälpte lite. 
Magen var jätte uppblåst o stor o såg ut som om jag var gradvid, var påväg till bussen o höll inne tårna samtidigt som ja gick o höll nedanför magen då det kändes som om jag skulle förlora hela underdelen av mig själv o gick ryggböjt som en tant och släpa fötterna efter mig, alla trodde säkert ja skulle föda om vilken sekund som helst hahaha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0