träningsblogg ;)

Jag har ju bestämt mig för att skaffa en träningsblogg i framtiden så mina träningsinlägg är bara lite prov typ haha, nej men tycker det är kul att blogga om träning, inte för jag tränar super mycket just nu men börjar ordentligt snart! Träning är mitt liv så det kommer bli bra. Nya bloggen kommer självklart vara om mitt liv med, hästar osv. Men mkt träning!!
 
Idag körde jag på 10 min tabata intervaller + snabb gång före och efter. Det var svinjobbigt idag så jag stanna några gånger. Dock så sprang jag och tog i allt några sträckor i sluter när jag egentligen skulle ha gått för att inte känna ångest efter jag avbröt samt för att klara mitt mål. Bränna över 300cal varje träning på 40min + vara över sträckan 6km. Hur det gick kan ni läsa från mina twitter inlägg :p 
 











Trodde inte att jag skulle klara målet, känner mig ändå rätt bra efteråt då jag tog rekord IGEN.
Slog gårdagens ;)


Sallad är det jag lever på typ, älskart!!
Till lunch var jag iväg och köpte en och till middag gjorde jag egen hemma.

Dagsformen, lite bläää för min del.. längtar tills styrkan!!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad kul du^^
Nej, jag jobbar till åtta på lördag.
Missar hela augustifesten..
Jobbar hela helgen.
Men det är ju samma varje år, så missar ju liksom inget egentligen men men ^^
Allt bra idag? :)
kram

2013-08-13 @ 06:05:31
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: AmandaB

SV; toppen :D planer för dagen?

MVH AmandaB

2013-08-13 @ 11:44:47
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se
Postat av: sanna

Åh vet du, jag är sämst på att komma på nyttig lunch. Kan du inte tips om lite :)

2013-09-05 @ 18:53:53
URL: http://fashionjoint.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0