my week

Nu har jag äntligen tid för lite uppdatering. Veckan har varit så sjukt stressad och har haft fullt up 24/7. Cyklade ju till jobb och hem, cyklat AS mycket under fredagen, slitit som ett djur på jobbet, aktiv i stallet, tränat + stressat som ett djur så det kan vara anledningen att jag gick ner massa kg denna vecka.. :o men tror dem är tillbaka efter helgen ;)

Onsdag: Red en sjukt fin Sputnik som bara dansade fram. Kan inte vara med nöjd, över honom + min ridning. Inte ofta jag säger det.

Torsdag: Min sista jobbdag. Dagen var så sjukt stressad och vet inte hur mycket jag rörde på mig. Cykeln var min bästa vän den dagen. Vart så glad när chefen ringde o sa att vi fick ledigt eftersom fredagen som skulle vart sista dagen. Så under kvällen träffa jag massa vänner, en välbehövlig och efterlängtad kväll. Ni vet när man precis slutat jobbet efter en vecka och måste ta igen lite ;)
 
Fredag: SOVMORGON!! Bästa på länge. Började kvällen hemma hos My med mina fina tjejor, drog sedan vidare till stan och avslutade med fest.
 
Lördag: Första traven på Blis och han var fin. Ser fram emot veckan då det blir mer ridning. Senare var vi ute och åt på Golden Bangkok då Morfar bjöd släkten på mat. Hu gott som helst!! Och riktigt mysigt! Sista kvällen avslutades med lite vänner sen hem och sova tidigt..
 
Söndag: Stalltjänst kl. halv 8, fått en massa gjort. Hade även barnkalas där för söta Ines, blev lyckat hoppas jag ;) Kom inte hem förnst 12 timmar senare.. NU sova och tagga inför skolstarten imorgon, gymnasie och allt, haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Åh jag ville med ut och äta igår jag :D
Åh :)
Här blir det lugnare =)
Vad gör dudå? Taggad för gymnasiet? LYCKA TILL:)
kram

2013-08-18 @ 23:05:02
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Hehe förstår det :)
Hörde att ni fick långbord osv :)
Vad åt du?^^

Jag ser på PLL, du måste se den serien, helt fast :)
kram

2013-08-18 @ 23:24:33
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

Svar: Sommarjobbade på Hyresbostäder :)
Moa Mildén

2013-08-19 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0