Toppen dag!!

Startade dagen med en pay'n Jump på Curre ute på Stall Mörtnäs, han var över förväntan så himla snäll, lugn och duktig. Jag slarvade till det lite och red för slarvigt mot sjuan så han vart osäker och sprang förbi men hoppade för övrigt super! Han blev felfri med Tiffany iaf :D Blessan som var med var också duktig!
 
Tillbaks till stallet och ett pass på Blis gjorde ju inte dagen sämre. Vi hoppade inte utan red över lite bommar idag eftersom han har haft en lång vila och inte gått så mycket i veckan. Vi testade snodd för första gången för att få han mer stabil och avslappnad. Han var så jäkla duktig och sprang fint på tygeln hela tiden. Men såå trött han blev då haha, sötisen :)
 
Det här vart långt såg jag men skitsamma! Nu ligger jag i sängen, imorgon bär det av till Ullared så klockan står på 4:00. Ska se ett avsnitt av Vampire diaries och sen sova. Hörs!
 
Fina ponnyn
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Inatt menade jag ? ;D
Haha.
Så du fick rosett med dig hem? :D
kram

2013-04-13 @ 22:35:16
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0