Helg

Äntligen helg! Veckorna bara flyger iväg så det känns väldigt läskigt, haha. Men det är skönt och saker man längtar till kommer man närmre!!
 
Helgen kommer bestå av kusinkväll, stall, födelsedagsfirande, träning och plugg. Väldigt bra helg. Nu har jag försökt mig på en novell men det går alldeles för segt så lämnar det åt sidan och ser några avsnitt av Vampire Diaries. Är på sista säsongen som är ute, vad händer när den är slut? Typ dör. Hoppas det kommer en 5:e!
 
Den här kanske får er att börja kolla? ;) Men den är fin så iaf värd o kolla på. Damon feelings♥ 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja jag är supernöjd för jag behövde ju en? :D
Haha.
Men ska sätta upp den imorn :)
Du som ser på vampire diaries måste ju kunna komma på en novell från det? :D
helt okey här, seeg
kram

2013-04-26 @ 23:01:08
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Klart vi gör? =D
Vilka kommer? :D
kram

2013-04-28 @ 11:48:23
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0