update about deep shit

Ny dag, nya tag!

Det är inget jag hackar upp mig på men igår fick jag svar på det som jag har funderat länge på. Ville skriva av mig och få ut tankarna. Jag har vänner, men inga bästa. Det var det som fick mig att bli så förvånad och jag bröt ihop. För ett år ett halvt år sen hade jag dröm vänner. Vi var ett stort tjejgäng som gjorde allt tillsammans. Alla har gått i egna vägar och jag står ensam kvar, lite så känns det.

Men somsagt, mina kusiner tog jag aldrig upp. Dem är mina BÄSTA vänner och kommer alltid att vara. Det är åldersskillnad mellan oss och det är därför dem stannar. Jag passar inte ihop med jämnåriga, så är det bara. Tycker de flesta är väldigt omogna, dryg framför andra, super varje helg, tar droger, snackar skit, bråkar, går efter utseende, om man passar in, är omtyckt av andra, haffar killar och så vidare. Jag är ingen sådan. 

Visst jag har rökt (vanliga cigg), druckit och snackat skit. Men inte på samma sätt. Det var länge sen, jag har vuxit ifrån det. Jag har inte förändrats till det sämre utan är den jag är och kommer alltid vara.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Nej det var inte henne som jag menade :P
Hon är ju för liten^^
Vad tycker du om kvällens X-factor? :)

Du är stark Moa, det vet jag :)
Tänk på att livet är större än det är nu? :)
Det går upp och ner, det är sånt man får bita i.

Jag mår bra, förutom min hals.. hes och jävlig :P
kram

2012-09-25 @ 20:59:14
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Hittar inte.. men hon är lite Amy Winehouse lik=)?
Förstår du vem jag menar?

Vad tycker du om indelningarna osv? :D
Fasen X-factor äger ut idol osv.. :D

Kram

2012-09-25 @ 21:26:20
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Okey då ;)
men får se om jag hittar ett klipp med henne eller ej^^
Hon har grym stil iallafall.

Ja men eller hur :)
Jag längtar redan tills söndagens program.. nu ska dem ju gå in i det "riktiga" arbetet? =D

Gör du nu då?

Kram

2012-09-25 @ 23:29:38
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Yeah =)
Härligt :)

Jag tyckte hon hade en alldeles underbar och skön röst , speciell :)

Jag taggar för praktik :)
Du har bara veckan kvar du? ;)

Kram

2012-09-26 @ 10:56:47
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Helg snart då?
Vad händer då?=)
Haha jaa.. gör du så;)
men alltså skönt med en utbildning i ryggen? :)
kram

2012-09-26 @ 23:40:05
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0