torsdag, en dag till helg!!

Hej :)
 
Är helt jävla slut. I HELA kroppen, oh shit vad jag har jobbat idag.. Försov mig imorse, vakna halv tio och cykla som en jäkla galning till praktiken för att hinna till 10. Har nog aldrig cyklat så snabbt och var anfåd efter 100 meter typ... Var DÖD när jag kom fram :(

Kom överdrivet mycket gäster idag så där vart det inte lugnt en sekund. Cykla också hem som en galning, fråga mig inte varför. Stallet direkt, jobba där i några timmar och så cykeln hem och promenad med hundarna. Varför jag gör en massa i onödan vet jag inte.. jag är rätt onödig haha.
 
Nu ska jag ta en duch, sen plugga om jag orkar och äta något ordentlig. Har bara ätit lunch på praktiken, missa frukosten och orkade inte i eftermiddags, så nu jävlar blir det mat!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: RetardRiders - Martina

Ha en bra helg ifall, stressa inte :D

2012-09-28 @ 12:08:24
URL: http://RetardRiders.Blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0