It's FRIdAY!!!!

En hel vecka avklarad på praktiken, gud så fort det har gått! Nu väntas ännu en kul och lärorik vecka vilket jag ser fram emot :) Personalen gav mig så mycket bra konstruktiv kritik under veckan vilket är superkul :D Får så mycket motivation att bara köra på då liksom :)

Har precis gått en promenad med hunden i regnet.. usch :( Men nu sitter jag här, klunkar i mig kaffe för att piggna till lite och skriver lite på några data inlämningar.  Ska försöka få klart på allt som behövs göras idag så jag får lite fredags mys också! Hoppa ni får en bra helg.

 Som ni ser och kanske har märkt på andra bilder så lever mitt ena ögonbryn i sin egna lilla värld... hahaha. Har alltid så mkt problem att dem ska se bra ut på bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0