Saturday

Hej på er :D
 
Va ett tag sen jag blogga här på riktigt, men det är skönt att slippat haha. Inte så motiverad och har inget att blogga om när jag ändå inte tar det här seriöst. Hoppas ni följer mig på den nya bloggen sen istället! :)
 
Jag vakna rätt sent idag, har sen dess fixat mig, gått promenad med Bonzo, ätit riktigt god mat och nu väntar jag på efterrätten. Ikväll blir det i alla fall något att göra. En rolig kväll ska jag se till att ha, med Robin, Nicke och några fler. Ha det bra ni med!
 
Måste också bara visa vilken skillnad det är på mig före och efter sminknigen, skrämmer er nog med före bilden men bjuder lite. Ljuset tog fram alla finnar och jag såg flottig ut med var faktiskt nyduschad och efter sminkningen så vart bilden för mörk, men har inte så mycket smink som det ser ut:p så ni får den svartvit!


Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)
Men tack.
Är helt död. Dudå?:)

Jag gör nog inte det? xD

Praktiserar den söndagen.. kram

2012-10-06 @ 21:19:50
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: =) Linnéa Lindh

du passar jätte bra i så som du fixar dina ögonbryn!! :D

2012-10-07 @ 16:01:43
URL: http://nattstad.se/linnealindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0