Nöjd!

Go kväll! Idag har jag hunnit att göra en hel del. 
 
Börja dagen med ett underbart dressyrpass på ponnyn Isak. Vanligtvis är han stallets segaste, dummaste, envisaste häst. Han är förfärligt mot dem flesta. Jag bockar och bugar för Isak. Världens finaste ju! De senaste gångerna jag har ridit han så har han varit fram för skänkeln och BJUDIT! Så kul :D Idag sprang han fint på tygeln heela passet, från start, stanna och envisades aldrig och lyssna perfa! Sååå underbart!!!
 
Hann med lovskola, lunch på stan och lite häng med Robin :) Och sen återigen stallet för lite jobb. Ikväll har jag fått en del saker på datorn gjort och sen tagit det lugnt. Är precis klar efter en dusch, ska strax läsa en bok och sen sova. Natti på er♥
 
 Här har vi sötisponnyn med duktiga Sara.

Kommentarer
Postat av: danten89

Lovskola?=)
Kul kul.
Vad läser du för bok? :P

Jag ska bara softa nu xD
kram

2012-10-31 @ 12:08:12
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0