monday's events

Hej på er :)
 
Har varit sur hela dagen, ledsen också. Förstår verkligen inte vissa folk i skolan, beter sig som s-m-å u-n-g-a-r och då talar jag bokstavligt! Tur att man har sina vänner som förstår en och är i samma situation eftersom det var vi tre som var ute efter biljetter till One Direction tidigt imorse. Men vill bara meddela dem att VÄXA UPP!!

Ikväll var jag på dressyr clinic i stallet, bästa Caroline Carlstedt höll i den och längtar tills dressyr träningen för henne :D Nu ska jag kolla på en uppgift.. sent ute men MÅSTE verkligen. Sen ska jag sova, resten av veckan ska jag försöka somna tidigt för det behövs! Puss o godnatt på er♥
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja.. menar att iPhone kommit på senare år? :(
Sony och Sony Ericsson just har funnits så länge?
Långt tillbaka..
Dem har mera fokus på det som är i telefonen och inte det yttre :P
Haha.

Händer annars?:)

kram

2012-10-16 @ 00:15:40
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Har du ny säng? :D

Jag gick nyss upp, tränat lite, duscha, sen frukost till en film eller så^^
Jag börjar ju praktiken 13 idag ;P
Lugnt idag?

Kram

2012-10-16 @ 07:52:58
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0