monday

Måndag, vilket innebär ridning ikväll. Så förväntansfull, vill ju verkligen hoppas på Eiro men vågar inte haha ;) Hoppas att jag får han, världens finaste och roligaste :D
 
Annars då, idag börjar jag min diet, fråga inte vad för slags haha.. men ska se om det funkar och kommer bara köra den här i högst en vecka. Nu jäkla, veckan därefter ska jag börja röra på mig lite, ut och springa. Kul :P
 
Förresten hoppas ni läste texten i förra inlägget, verkligen värt och något riktigt EXTRA att tänka på!! puss på er!
 
Årets skolfoto, ser helt stelopererad ut och allmänt konstig. Men aja haha.. bjuder.

Kommentarer
Postat av: danten89

Fiiin bild =)

Nej alla här hemma tyckte det var supertrist.. var bara tjat om löss och att deras kille skulle typ plugga/läsa, bli nåt geni :P
Men det tar sig nog.
Hoppas vi :)

Händer annars i veckan?
Förutom begravningen då.. :(

Kram

2012-10-08 @ 10:29:24
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0