Måndag 1 oktober 2012

Godmorgon :D
 
Första oktober redan. Jag spyr på att tiden går så snabbt, blir helt yr i huvudet ju..haha. Det är helt otroligt! Liksom 20 dagar tills jag fyller år, ännu mer unlivable!
 
Jag är i alla fall uppe tidigt, vi har faktikt studiedag idag tills på onsdag så får 3 dagars ledighet till den här veckan. Riktigt nice :) Har en stor inlämmning som ska in halv tre idag, därav ledigheten, vi fick en hemstudie. Så ska plugga på den hela förmiddagen och fixa lite hemma innan jag åker iväg till stallet. Hoppas på min Eiro idag!!!! 

Förresten vad tycks om nya headern? Slänge ihop den på Picasa och går väl inte att få den bättre :) Den känns väldigt höstig. Och nya bloggen är på G men kommer nog starta igång den om några månader. MASSA fix på den så det lär ta TID. Men vi hör sen, puss!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah ;)
Vad kul ;D
Vilket datum? Vilka åker? :)

Snygg ny header :D

Men du är ledig idag va? =D

Kram

2012-10-01 @ 11:25:24
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0