dressyrträning

Hej :D
 
Det var ett tag sen jag blogga. Igår vart dagen toppen, världens sötaste barn ju!!
 
Idag dressyrträna jag Eiro för Carro Carlstedt, världens bästa! Gick rätt så bra. Hade sån jäkla ont i armarna, från idrotten i fredags och från partyt. Tror jag har skadat ena armen ordentligt. Så sjukt ont gör den... :(
 
Iaf, Eiro var riktigt jäkla stark och het. Vi jobba mkt på samlad trav och galopp, vägar, skänkelvikning, öppna och att få med honom och lyssna. Jag kämpa som en gris och fick beröm över att jag var envis som ens fick Eiro att jobba. Han sprang ifrån mig några gånger men somsagt tur att jag var envis ändå om jag halvt bröt fingret och armarna drogs ur led hahaha. Efteråt trodde man att det regna i ridhuset. Eiro var DYGNSUR! Men som tur sprang han fint på tygeln under träningen :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0