10 sanningar

♦Jag är beroende av bodylotion
 
♦I'm in loved
 
♦Får väldigt ofta stunder då jag inte vet vart jag ska ta vägen. Händer väldigt ofta, kan både vara för bra eller dåliga saker det handlar om men gråter oftast ur paniken.
 
♦Måste börja träna men orkar inte xd
 
♦Eiro är typ den enda häst jag gillar att rida, både hoppning/dressyr och sköta om. Han ger min motivation och är helt enkelt roligast och jag rider honom bäst av alla hästar jag suttit på!
 
♦Jag får lätt ångest över saker och ting.
 
♦ÄLSKAR mörk choklad, 70 procentig. Mer än vanligt marabou!
 
♦Blir mätt av läsk.
 
♦OM jag vinner 1 miljon så ska jag bjuda mina två närmsta vänner på en resa till London inklusive shopping och allt. Det enda dem då behöver ta med sig är ett glatt humör :D
 
♦Jag är VÄRLDENS!!!!!! mest morgontrötta människa. 

Kommentarer
Postat av: My

GULLLLLE DIG! Du ska bara veta hur glad jag blev när jag läste näst sista sanningen. Älskar dig hjärtat!

2012-10-23 @ 23:40:12
URL: http://nattstad.se/twoinone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0