trött

Hej! Här sitter jag med ögonen halvt stängda och håller på att somna.... Haha har precis pluggat, fick en del gjort men får väl försöka att gå upp tidigt imorgon och fortsätta plugga till provet då. Lycka till, till mig!

Ikväll red jag Sputnik och Wheera. Det gick bra med båda. Haha lille sputte som hade världens energi och var sjukt taggad. Han hoppa på stället och sköt upp ryggen. Sen när det väl var dags för vår tur att galoppa över bommarna så skena han iväg från skritt typ? Inte alltid man får känna på den sidan hos han ;)

Wheera skötte sig skapligt. Nöjd över passet iaf. Därefter stog jag en lång stund och beta henne, mys! Har också gått med hundarna nu ikväll.

Wheera efter ett svettigt ridpass





Ska sova nu, natti

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra? :)

2012-05-22 @ 00:56:26
URL: http://teresebrodin.se
Postat av: danten89

Så fina djurbilder :D

Diggar dem.



Vad är det du har prov i? =)



Hur är det idag?



Igår så var jag och handlade lite till onsdagens kalas ;)

Kommer ni då?`



Jag var även ute på promenad med en vän och såg på BB ;)



Kram

2012-05-22 @ 07:27:01
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0