Squeeze

Det bästa med skoldagen är att jag förmodligen får lite plugg gjort(?) och att det blir grillparty på hemkunskapen. Grillning och efterrätt. Haha, bara för jag älskar mat!

Senare sen efter skolan så ska jag förmodligen möta upp en tjej på stan och sen förbi fritidsgården en sväng för lite småfix. Måste även få en hel del plugg gjort - som läsa om en bok i svenskan eftersom jag inte fattar handligen eller vet vad den handlar om haha.... plugghuvud, elleeeeeeerr???? Ja, hoppas ju självklart att ni är bättre än mig i skolan! ;)

Bara för att göra allt lite bättre så bjuder jag på ännu en låt. Jag och Malin satt och lyssna på när Harry (från 1D) pratade live i "Call or Delete" på BBC radio 1. Då spelades lite låtar, som den här då. Nu vet man ju lite vad som spelas i England haha. Låten är bara för skön! - jättefin video och text, eller? hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0