Söndag

Idag har jag bara inte orkat blogga här. Vakna vid halv två ungefär och har bara slappat. Varit uttråkad hela dagen eftersom jag alltid har massor att göra och nu för tiden när jag inte har så mycket så orkar jag inte ta det lugnt, förut var det helt okej men nu hatar jag det..haha

Ska fixa lite småsaker innan jag går och lägger mig, får se om jag ens orkar sova. Nu vill jag bara göra något.. får se om jag hittar på något! Hörs imorgon iaf, nu lägger jag bloggen åt sidan en stund igen :)

En fin sommarbild på Eiro från nuläget.  Ska planera in en photoshoot snart så ska ni få se hur fin han är!
"Hoppas det var okej att jag låna bilden"


Kommentarer
Postat av: danten89

jaså? firade ni inte mamma?=)



ska snart lägga mig och kolla merlin, sen vakna upp till sista skolveckan :D

awesome.

underbart.



händer i veckan?



Kram

2012-05-27 @ 23:58:33
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0