Måndag 21/5-12

Godmorgon på er. Ny vecka här. Hur känns det? I mitt nuvarande tänkande så känns det väldigt bra, vill bara köra gärnet nu, plugga inför 2(3) prov och bara tänka på skolan, mestadels i alla fall. Ska försöka men vet ju redan nu att det inte kommer gå. Haha positivt tänkande nu va!? ;)

Ska rida lektion ikväll med, åh vad jag längtar haha? Älskar att det börjar gå framåt igen. Förut var det tvärtom, men man har perioder i allt. Hoppas ju självklart på min bebis, Eiro

I helgen kolla jag runt på lite avslutningklänningar men hittade ingen så där direkt. Men det finns ju alltid annat man vill ha? Haha ska kolla med mamma idag om jag lyckas få henne att klicka hem det här :D

Kommentarer
Postat av: danten89

Gillar den där som är näst längst ned :P



Hur är det idag? :D



Taggad inför denna veckan då?^^

Jag är om nåt;)

Eurovision och födelsedag.

Grymt nice^^



Kram

2012-05-21 @ 07:26:16
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: =) Linnéa Lindh

fina saker där! banduerna är jätte sköna, dom tycker jag verkligen att du ska köpa! :)



SV; aaa, eller är det att dom kommer igen? :D

2012-05-21 @ 11:49:26
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0