Onsdag = bra dag :D

Hej hej! Hur mår ni? Jag mår fan seriöst toppen! Är så taggad inför denna dag p.g.a att det är sista skoldagen innan mitt 5-dagars långa lov! Har ju studeidag på tors-fre och därför blir det ett 5-dagars lov inräknat med helgen :)
Fan vad skönt, detta behöver jag verkligen!

Också för att jag ska på möte ikväll, vi ska ha våran första intresse grupp om Gotlands-resan i sommar. Fan vad kul det ska bli att börja planera och jobba in pengar till denna resa igen! Kommer fan att planera denna resa varje år, för perfekt ska det bli :D

Självklart ska min fina vän Myy också vara delaktig i planeringen. Alltså vi är ledarna i möterna och ni förstår? Kan ju inte bli bättre, vi har världens bästa planerna inför hur resan ska se ut! Åh, längtar så :D
Sorry om att jag i typ varje mening säger "fan", men är fan sjukt taggad ;)

Vi äger (ibland)!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv ja det är verkligen svinkul! :)

2012-03-07 @ 10:50:55
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)<3

2012-03-07 @ 11:23:35
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0