Utmaning

Har fått en utmaning av Dan, här får ni lite svar. Sånt ni heller kanske inte visst om mig innan? :)

1. Vad gör du just nu? (Förutom att svara på dessa frågorna?)
Jag lyssnar på en massa härlig musik och somnar snart.. Nej men läser bloggar som jag gör varje kväll!

2.Vilken är din värsta mardröm?
Om en av mina drömmar inte skulle gå i uppfyllelse, inget jag tar upp här tyvärr.. Och om jag skulle förlora någon jag älskar.

3. Beskriv dig själv med tre ord?
1. ensamvarg (men ändå inte, komplicerat!).  2. egenvillig - framåtdrivande person i syket.  3. pedantisk (ibland)

4. Vad gör dig glad?
Jag vet inte riktigt, nog när jag gör något bra och känner mig stolt. När folk visar hur mycket jag betyder för dem, händer inte så ofta så därför gör det mig glad!

5. Vilken är den bästa film du har sett? (Kanske har du flera favoritfilmer?)
Jag älskar verkligen Twilight-filmerna. Har inte någon film som jag bara gillar, alla genrer är väldigt bra enligt mig och är inte så kräsen när det gäller filmval. Så vad som helst men annars väljer jag Twilight-helt klart!

6. Vad gör du om 10 år?
Om 10 år så bor jag förmodligen i London och min dröm är i uppfyllelse. Har kanske häst och gård med medryttare så jag kan leva livet där också. Tävlar i någon hästgren, sen vet jag inte. Får liksom se hur det ser ut, att ha häst och ridning som jobb kan vara ganska svårt, därför vet jag inte eftersom jag vill(ska) gå på hästgymnasium. Reser utomlands, det kommer nog vara en av mina hobbyn också!

7. Vem är din idol?
Det är svårt, kan väl säga One Direction. Men att kalla de mina idoler låter lite konstigt. Dem är mer personer jag tycker är snygga, sjunger bra och är jävligt härliga. Kanske ändå ska kalla dem för idoler? haha. Annars så fastnar jag oftast inte för sjungande idoler. Men sen har jag en massa folk jag ser upp till och har som förebilder. Ex. Linn och Tyra, dels Ingrid & Linn.

8. Vad har du för motto i livet?
Jag vet inte riktigt. Har så svårt för sådant. Men " Forever Young" är något jag har fastnat för och även "If people are trying to bring you down, it only means that you’re above them!"

9. Vad gör din blogg läsvärd?
Ingeeeen aning alls. Jag bara kör på, bloggar om min vardag och fritid. En blanding så att säga. Tar med det dåliga man har och även bra stunder man upplever. Jag tycker väl ändå inte att min blogg är så läsvärd ibland, men eftersom läsarna stannar kvar och får flera: Jättefin blogg. Om dagen så lär det väl vara något speciellt med den :)

10. Vilken är din favorit godissort?
Hmm.. den här är svårt, riktigt svår. Älskar nästan allt godis. Men lakrits-salt och surt är något jag gillar lite extra. Beroende på vad jag är sugen på!


Så då! Det här var mina svar, mycket nytt som inte har nämts tycker jag att jag har fått upp.
Ska snart sova så säger ett godnatt ♥

(Själv orkar jag inte utmana någon. Kanske någon annan gång)

Kommentarer
Postat av: danten89

Kul att du genomförde den =)



Ja drack dem vin ikväll? Annika och Peter? :P



Jag vet vem Tyra är :P

Har du vart på hennes butik i stan?=)

Kram

2012-06-05 @ 22:53:22
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Godnatt^^

Ja men det gjorde dem rätt i ;)

Vad åt ni?

Mamma och pappa tog en varsin öl till korven :)

Fast stängde inte hennes butik?

Kram

2012-06-05 @ 23:37:16
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Ha en toppenbra onsdag! (:

2012-06-06 @ 00:11:12
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0