Onsdag 6/6

Dagen har varit helt underbar. Mysig låångritt på finaste hästen. Gick väldigt bra och han var glad förutom att han var jäääävligt stark. Men han hade ju liksom hackamore så det var ju självklart.

Åkte därfter till Halvars och tog en glass med mina kusiner, det har förresten varit stekande sol hela dagen. Sommaren kanske ändå är påväg tillbaka? Om inte så går jag i idé..haha.

Har precis ätit god mat och ska spendera resten av kvällen med plugg. Har en massa inlämmningar och prov jag måste göra denna vecka. Så det kan bi lite segt med uppdatering men det beror på allt plugg. Kommer tillbaka så snabbt jag får tid :) Puss och hej!




Kommentarer
Postat av: danten89

Härlig dag =)

Nöjd va? ;)



Hennes butik i stan? Finns den kvar? :)



Haft en bra dag :)



Kram

2012-06-06 @ 20:22:27
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad roligt de låter

Jag var på hästhoppningstävling idag

2012-06-06 @ 21:07:49
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0