Onsdag 13/6 2012

Godmorgon, hoppas ni har sovit gott! Det har jag. Älskar att gå och lägga mig med ryggont och träningsverk. Bara för att det är så skönt att vila och sova när man är helt slut och vakna helt stel haha. Nej men det är skön, tror ni fattar vad jag menar? En av dom bästa känslorna ♥

Idag är det mest chill i skolan, onödigt att gå dit egentligen. Men har lovat mamma och pappa att gå sista dagarna. Bara 2 dagar kvar!

Senare idag ska jag återigen på långpromenad ända till hageby centrum, köpa hårfärg och färga och kanske sola. Får se lite hur det blir. Ska komma igång med träningen nu igen. Känner att jag mest äter onyttnigt och latar mig haha. 

Vi hörs mer sen iaf. pussi


Kommentarer
Postat av: =) Linnéa Lindh

haha, ja gör så.. det ska bli kul o se om du har som emilia sen ;)

2012-06-13 @ 11:38:48
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0