Måndag 04-06-2012 07:49

Godmorgon :D

Måndag, ny och en mycket rolig vecka väntar. Har saker inplanerat som jag ser fram emot och ändå om det lär bli min vecka med mest plugg under hela terminen så tar jag det positivt på något jävla vänster ;)

Aja, nu tar jag denna vecka med svett, tårar och glädje..minst. Får se hur det går, om jag överlever minstsagt. Håller tummarna! Ska också gå upp innan halv 7 varje dag. Ett mål. Bara för att plåga mig själv igen, lära mig att vakna tidigt eftersom jag HATAR att sova länge, vilket är konstigt. Jag som aldrig kan vakna tidigt också. Underligt.

Ha det fint och hoppas ni slipper bli plågade av er själva!



Kommentarer
Postat av: danten89

Kämpa på :D

Sen kommer sommarlovet och då släpper allt? ;D



Haha men du kör väl med sån där olja i håret?=)



Ringde du med mobilen då eller? :P



Kram

2012-06-04 @ 12:18:01
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0