36 timmar utan sömn?

När man har gjort ett inlägg klar för publicering men så har man så brottom att man glömmer trycka på publicera. Det är riktigt irriterande haha!

Har tillbringat eftermiddagen hemma och sovit lite, hehe. Sen åkte jag en sväng till Robin och hade det chill, var på riktigt flum humör beroende på mitt dygnande. Hängde sedan med min andra kusin en bit på vägen till henne med cykeln så nu är mina händer illröda och kalla efter kylan. Är skapigt trött också eftersom jag inte har sovit på ca 36 timmar? Igår natt gick jag några vänner och snacka osv. Så sov endast förut i eftermiddags. Blir så fel när man inte sover, minns liksom inte när jag sov sist haha... Men nu ska jag sova till ca 10 imorgon. Kommer vara död. Men har lite planer på G :)

Dagens (gårdagens) mat
 

Kommentarer
Postat av: danten89

GOTTISH :D

Jag badade inte, men Robin, Niklas och Pappa badade och jag glömde fota, var ute vid hönsen. Fasen så hönan kuckilikuade^^ Sjukt högt.
Dem ska ju gå fritt på tomten, från och med idag, det är ju frigående höns. Under tiden vi var där, så hann hönan lägga ägg, sjukt coolt :D
Du måste dit och se dem? ;)

Hur är det idag? =)
Kram

2012-06-28 @ 13:11:26
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Hehe nice =)
Ni får ta er ut HELA familjen;)
Dem bjöd på så gott fika med :D
Hihi.
Det gillar vi? ;P

Allt är bra med mig.

Vad gör ni? :)

kram

2012-06-28 @ 14:58:51
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0