Söndagar äger ibland

Hej :) Idag har jag bara chillat, vakna vid 4, ätit pizza, fixat inför morgondagen och gott en lång promenad med ett av världens underbaraste djur! Dagen kunde inte ha blivit bättre!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker skriva tidsinställda, men kan säga att det är jävligt svårt för internet vill inte sammarbeta just nu. Går istället upp tidigt imorgon och skriver några styckna :) Hoppas jag hinner hahaha.. iaf, imorgon åker jag och vi lite större kusiner till mina små kusiner som bor mitt ute i ingenstans. I en jätte fin villa med fin tomt, pool och allt. Vi sover även över där tills på tisdag, mys!! 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Det vet jag inte, dudå? :)

2012-07-16 @ 09:38:50
URL: http://ninanella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0