I'm a proud directioner

Här har ni två bättre bilder från 2010 och 2012. Jag har bara följt killarna under deras resa i ett halvt år nu. Men har självklart kollat bak bland arkiven, under deras tid i x-factor och resan ända tills nu, 2012. Det har varit grymt.

Det har också varit ett av mina livs bästa 6 månader, det är så otroligt. Livsglädjen i livet är killarna, och att fortsätta tro att det finns så otroligt fina människor på jorden som dom. Har inga ord, så sjukt stolt bara. 21, 19, 19, 19 och 18 år gammla är alla iår. Och dom har tagit sig så långt!
 
One Direction gillar jag inte heller bara för att de sjunger bra och är snygga, det är sååååå mycket mer. Det finns många artister som är snygga och sjunger fantastiskt, så 1D har något speciellt. Något fruktansvärt speciellt. Vad säger man?

Inga mer ord, tyvärr. I mitt hjärta, där finns dom tills jag dör, det kan jag fan svära på.



 


Kolla bara på videosarna, 191 miljoner views på deras första musikvideo och även den i live verision, grymma!
 


Jag svär på att de kommer finnas i mitt hjärta för jag har ALDRIG fallit för ett band/artister osv förr förutom Robert Pattinson som jag tyvärr har kommit över även om jag diggar har som skådespelare osv. Jag gillade ändå bara han i ca 1 ½ månad och dessa killar har jag gillat mer och mer för varje dag i 6 månader. Varför inte i 80 år till? Jag fan svär på det hahah!

Kommentarer
Postat av: anna

hej några roliga planer för veckan :)?

2012-07-23 @ 11:27:33
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: danten89

Härligt att höra! =)

Kul att du gillar dem så hårt^^

Diggar du den? xD
Händer idag?

Kram

2012-07-23 @ 11:56:34
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: anna

härligt :D

ne ja ska träna, träffa kompisar åh typ spika upp tavlor å ha mig :P

2012-07-23 @ 14:17:16
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0