Måndag, ny vecka och nya händelser!

Har ridit lektion på ponnyn Isak ikväll. Gick inte toppen om jag säger så. Läs gärna mer "här" på hästbloggen :)

Nu ska jag kolla och lyssna på One Direction♥ läsa bloggar och ta det lugnt. Ska komma i säng tidigt nu. Min frånvaro-lista ligger liksom på 10 timmar..upps... Morgonen är en stor fördel att komma i tid på då jag gärna vill ta igen dessa timmar ;)

Inbakad fiskbens-fläta Myy gjorde på mig i skolan. Fin? hihi. Jodå på vissa ställen!

Ni vet ju hur min vänner och jag blir på bilder? Hur seriösa vi än nu är..










Haha, oherre
Fick massa söta bilder på stall-katten, visar imorgon :D

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra måndag? :D

2012-02-06 @ 22:52:15
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0