Ett favorit djur

Jag önskar att jag hade en lite mera ambitiös hund som gärna skulle älska att bli fotad, visa upp sig och vara kelig. En sådan som är min lille bebis. Så följer mig vart jag än går typ. Så härligt!

Det går ju tankar fram och tillbaka i huset att en lite vovve ska köpas. Inte för jag tror det händer men mamma tycke alla hundar är så fina och säger typ, åh en sådan vill jag ha. Skulle vara sjukt kul. Då ska det bli min hund haha. Som sover i min säng, som jag går ut med och som jag tar med mig överallt. En dröm faktiskt. Älskar hundar!

Ni ser ju bara hur min hund ser ut på bilder, hur mycket jag ännu försöker. Ifs så är det ju inte alltid så lätt att få en "kisskåt" hund till lite uppmärksamhet ;)









Kommentarer
Postat av: anna

haha :D!



ja ska försöka bli helt frisk först åh främst men annars ska ja träffa en studievägledare på torsdag och på fredag ska ja fira en polare sj då?

2012-02-14 @ 12:44:01
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0