Torsdag 30 augusti

Har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen i stallet. Riktigt härligt! Har vart stallvärd och jobbat som aldrig förr... haha. Bland annat så har jag mockat hos ALLA lektionshästar, ca 25 spiltor/boxar...Sopa hela stallet och städat i klubbrum. När jag lämnar stallet då ska det vara snyggt :p Borsta och myste med Eiro också. Mitt hjärta♥ 

Här hemma har jag sett på Robinson, städat och rensat en hel del i mitt rum. Hitta gamla bästis halsband och sånt. Den äldsta är från 10 år tillbaka. Saknar mina gamla vänner och min barndom..<3
 
Annars då.. Här är det okej. Efter såna här dagar värker ryggen något otroligt, börjar få ont i halsen och hostar fortförande.. Snart helg, så det blir mitt plåster! Hur är det mer er? :)



 

Kommentarer
Postat av: danten89

Jag tycker du får göra rutin på det?;)
Träning handlar om rutiner^^?
annars får du söka till Robinsson^^?

Haha jaha :)
Sovdags nu? :)

Kram

2012-08-31 @ 00:06:08
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0