Måndag kväll

Sitter här, jävligt trött, ont i rygg, nacke, huvud och hostar tills jag spyr och har ikväll ridit ett lagomt svettigt pass på ponny Bas idag. Gick verkligen jätte bra mot förväntan. Jobbade med övergångar, låg form och stabilitet. Och det kändes så bra :) Vi hoppade även några skutt på ca 40 cm  Sista hindret både före, efter och över kändes kanon!

Ikväll blev det en tv kväll. Med en massa onyttiga mackor, bullar och allt. Träna inte ens ikväll :( Resten av veckan ska jag POWER WALKA varje morgon och träna på kvällarna. Börjar bli orolig över mig själv.. Puss och godnatt.


Fina bilder på Bas

Kommentarer
Postat av: danten89

Vilka fina bilder :)

När går du upp om du ska powerwalka?^^

Åh vaniljbullar.^^

Nu vill jag ha sommarlov igen känner jag, orkar inte lägga mig än ;(

Varför är du beroende? :D

Kram

2012-08-27 @ 23:44:24
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0