Inga dreads??

Det ända jag hade ätit förut innan maten var 2 mackor till frukost vid 10. Och att äta vid 7 en sånhär god mat är lite farlig. Usch så mkt jag åt. Visst kyckling och sallad är nyttigt men inte resten.. Kanske borde göra det oftare, dra ner på all mat under dagen och njuta på kvällen? hihi. Men det är bara så onyttigt :(
 

Och så tog jag mig min tid att borsta ut mina dreads förut. Fyfan vad svårt det var och det gjorde så jävla ont. Tog minst en halvtimme. Men resultatet på andra bilden ser ni ju. Håret blev så lätt, flygit och tunt. Men det var skönt men ska fortsätta ha dreads igen och borsta ut det ibland då jag vill vara lite extra fin o söt ;) Längre blev det ju också!

Håret utan dreads ser bättre ut på bild därav att mitt dreadshår inte var "fixat". Och så såg det betydligt sämmre ut framifrån med borstat hår. Men när jag satt upp det i toffs då såg det bättre ut :)
 
Btw, tro inte att hostan är över för att jag inte uppdaterar om den.. :p

Kommentarer
Postat av: danten89

Hade du ingen ricin olja i håret då? :P
Hehe.

Attans hosta alltså.,.

Fast denna helgen vet jag inte hur det blir och nästa är det ju augustifesten? :D

Kram

2012-08-08 @ 00:16:16
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Jaha, nej det visste jag inte.. har du inte? :P

Vet faktiskt inte? Har han sagt det? Eller har Robin sagt det? xD

Surt att det är näst sista veckan.. man blir ju så van att ha det så skönt varje dag, sen blir det ju en press på sig? ^^
Kram

2012-08-08 @ 00:39:28
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0