Fredagen ♥

Fredagen var den bästa dagen i hela mitt liv! Eller mer stunderna med Olly i mina ögon som gjorde de till en av mina bästa i livet. Det var så otroligt!

Fick signering av Olly, stod en halvmeter framför han, fick en kram och puss på kinden. Tog en massa bilder som finns nedanför. Såg han uppvärma innan han skulle upp på stora rix fm scenen. Och så skrek jag halsen av mig och dansa som aldrig förr när det var Ollys tur att uppträda. Shiit vilken publik och vad han är underhållande på scen. En helt amazing och underbar kväll. ♥





 

Kommentarer
Postat av: danten89

Oh Olly är så skööön =D

Supersoft helg, men din slår min med råge? ;)
Rix FM och Liseberg ;)

Händer ikväll?

kram

2012-08-26 @ 22:07:58
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Vad skoj, vilken film har du att se? :)
Jag ser filmen på fyran^^

Händer i veckan då? :)

Kram

2012-08-26 @ 23:00:33
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0