Första skoldagen och dagens outfit

Nu är första skoldagen avklarad! Känns så himla skönt att komma tillbaka till VARDAGEN!!! De första veckorna kommer säket kännas helt okej men vartefter lär jag få panik och skita i allt som vanligt.. men ska kämpa lite extra det här året har jag lovat ;)
 
Vi ska få macbooks!!!!! :D Och vi ska om typ 4 veckor praoa - som därmed är inriktat till vad vi vill välja för gymnasie och linje som leder till det vi vill bli osv osv. Spännande faktiskt :) Så det här läsåret lär bli väldigt jobbigt.. negativ ja är dååå haha..

Nu ska jag chilla ett tag, sen tänkte jag ta en promenad med min doggi och därefter åker jag och rider. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: danten89

Verkar som det börjat bra? =D

Jag mår bra, skönt att första skoldagen är över och vi har så bra och nice schema.. soft :D

Har ni fått schema och så?

kram

2012-08-20 @ 16:14:59
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0