Den Svenska Björnstammen!!!

Hej på er! Idag har det vart en riktigt bra dag :D Både ridit hästar och det har varit riktigt varmt. Vart på stan med fint folk och bara umgåts, nu ikväll var jag och såg Den Svenska Björnstammen, riktigt grymma var dom!!!! Och så har jag och min kusin suttit på Taco bar och tagit en cola (en cider kunde det ha stått, 18 nuuuuu tack!) och bara chillat typ. Riktigt nice dag :)

Imorgon står det återigen stall på schemat, klockan 9.00 också. Kanske borde sova men funderar på att se film faktiskt - detta filmfreak jag har blivit alltså. Man har sina perioder ;)

-Och så måste jag berätta. Eiro min sköthäst har ju alltid varit rädd då har försvarar sig med att attackera och så. Till och med i hagen. Men idag efter 4 veckors bete så gick jag fram till honom, han hade spetsade öron och var jätteglad, jag kunde mysa och pussa på hans mule vilket har varit svårt förut och jag gjorde det 2 gånger. Sen när jag tog in en annan häst så följde han efter. Gud vad glad jag blev, då pussa jag återigen lite på han och mitt hjärta slog lite snabbare och en tår var nära på att komma. Känslan är så underbar och hoppas han alltid kommer vara så här. Hjärtat♥ Sånt här betyder verkligen mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0