10

* Jag är beroende av Idomin salva på läpparna
 
* Jag mår oftast dåligt över min unga ålder, vill vara 18 och där stanna, "forever young"!

* Jag tror jag är kär, på riktigt!!! hihi, kan någon gissa i vem?
 
* Med mina två kusiner kan jag snacka med allt mellan himmel och jord. De är dom ända som vet mest om mig och jag litar på dom till 100%.
 
* Jag har jävligt stora och svåra mål jag ska klara av, men ska klara vissa på kort och några på lång tid. Before I die iaf!
 
* Har sjukt mycket planer på gång och mycket att göra, köpa, fixa osv osv. Men kul är det.

* Jag längtar efter skolan och den vanliga vardagen då jag har fullspäckade dagar. Älskar det!

* Ska börjar träna när skolan kommer igång, har mål inom träningen också.

* Har gått upp i vikt den här sommaren. Slängt 2 par jeans och ser att jag har växt lite :p
 
* Rida är en av den bästa träningen jag kan få och klarar av att hålla. 

Kommentarer
Postat av: danten89

Underbara fakta =)
Så hur blev det ikväll?
När kom päronen hem?^^

Hoppas allt är bra?

kram

2012-08-10 @ 22:03:02
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0