Min påsk 2012

Påsken har varit väldigt efterlängtad enligt mig, men inte när man själv har blivit sjuk och inte orkar göra särskilt mycket. Egentligen var planerna under påsken att åka med till Åland. Men så blev det inte, sjukt trist. Skulle ju vara sjukt kul att festa och ha kul med kusinerna där under påsken ju.. 

Försökte ändå fira påsken som vanligt. Åt frukost och måla äggen som varje år. Målningen vart väl dessvärre rolig, eller? haha. Försökte dock klä upp mig lite, tog på mig min fina klänning med jeansjacka, satt upp håret i en toffs som jag försökte få stram. Men inte går det med mitt hår.. usch vad jag hatar när det flyger massa kort hår... Sminkningen orkade jag inte med. Och självklart leta jag efter påskägg eftersom jag hörde att påskharen var här..!? Traditioner bryts aldrig enligt mig :)

Vi åt massa god mat, fika, hade goa farmor här, kusiner från pappas sida och en av kusinerna från mammas. Slappa i soffan till Harry Potter och bara tog det lugnt. Är mer yr och konstig i magen idag. Fan vad jag hatar det här. Har inte ätit alls mycket idag, är mest sugen på något kallt. Glass, en cider..åh.., kallt vatten osv.

Hoppas ni hade en bättre påsk än mig :D











Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh det lät inte roligt!1 :O

2012-04-08 @ 00:42:25
URL: http://fannyol.blogg.se/
Postat av: anna

åhh va tråkigt att du blev sjuk och att gårdagen blev inte så bra som du hoppasdes på :/ kände lite samma sak faktiskt vakn a upp me dö ont i halsen men ja de blev bättre men själva dagen blev la inte dö rolig

2012-04-08 @ 09:26:08
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej! Ursäkta mitt enormt sena svar, men har haft häcken full! :) Det är bra, själv?

2012-04-08 @ 12:52:33
URL: http://mks.blogg.se/
Postat av: =) Linnéa Lindh

hoppas du mår bättre nu sötis! :)

2012-04-09 @ 21:58:59
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0