hej

Red min finis idag. Gick väl sisodär. Säger som alltid: "Över hindrerna går det som bäst" ;) Som ni förstod så var det hoppning på schemat och det är Eiros grymma talang. Han är grym, tar stora språng och hoppar högt och långt :)

Ikväll har jag endast duschat, kollat på tv med lillebror och suttit framför datorn. Juste kolla ju på big brother också. Har sjukt jävla ont i ryggen och är helt slut i kroppen. Har ingen ork alls. Nästan så jag inte orkade ta mig upp för trappan haha. Har nu tagit mig en massa ipren och hoppas det ger bedövande och en kick i kroppen. I dessa stunder som nu så vill man bara försvinna, gå i ide i några månader.. Har ni kännt detsamma?

Nu är det fan bra! Ska fixa klart på datorn och sen bara sova. Godnatt fina läsare ♥


När det väl gäller Eiro så är jag på sååå himla mycket bättre humör. Gladare och piggare. I för sig så måste man det när man handskas med denna filur. Men det som är bra är att han ger mig så mycket glädje. Han förstår mig ibland..


Kommentarer
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Det har jag =) har bara aldrig gjort till en privat blogg ^^

2012-04-03 @ 00:09:05
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0