Orientering

Idag är det orientering i vrinnevskogen vilket känns rätt skönt eftersom vi slipper jobba i skolan och det behöver jag verkligen komma bort ifrån. Har jobbat så hårt på sistonde så jag tror jag får kramp i hjärnan snart.

Ska springa de 3km med Myy och Sannah och Simona. Vi är ett team inom orientering för vi äger tillsammans! HAHA
Vi slutar också tidigare och börjar även senare vilket känns gryymt. 

Hoppas på att någon kan vara stallvärd åt mig ocksp p.g.a att min bror fyller år och det firas med god fika. Kanske borde vara hemma då. Då blir det även lite vila för mig på kvällen :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Just ja Marcus fyller idag ja^^

Alla kommer ju på söndag!

Hur gick orienteringen sen? :D

Kram

2011-10-13 @ 09:58:34
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: DR

- förlust :'/!

2011-10-17 @ 17:52:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0