Edward Cullen - Robert pattinson - Twilight

Det är inte som om alla säger: ÅH JAG ÄLSKAR DIG JUSTIN BIEBER, DU ÄR SÅ SNYGG OSV.

Min känsla går inte att beskriva med något ord mer än att jag ÄLSKAR HAN. Älskar hela Twilight. Någon som inte gillar Twilight eller han är seriöst sjuka i huvudet. Sorry om någon nu inte gör det, men i mina tankar är det sant!

Kan aldrig sluta gråta, den enda som förstår är Myy. Det är helt sjukt. "Kan dö för att få vara hon, i denna värld"

Såg nya filmen -Breaking Dawn- igår. Den var så, så... INGA ORD ATT TILLTALA. Har nu laddat ner och och ska se på den ikväll.









Kommentarer
Postat av: Julia Sivén - pponnybrudar

jag håller med till 100 %, älskar han! Så grym och sååå snygg! världens bästa <3 får typ ont i magen och grinar när jag ser han och twilightfilmerna, finns inga ord. Asså helt sjukt att känna så för ett per filmer och han som skådespelare är helt sjukt. Dör typ, så himla bra <3

2011-11-26 @ 23:00:12
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Breaking dawn är helt klart den bästa filmen av alla twilight =D



Missa inte min jullänkskalender! :) Finns ett fåtal platser kvar.. :)

2011-11-29 @ 06:39:48
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0