fy fan "igen"

det blev en bra dag istallet faktiskt :)
var väldigt pigg i morse. och dagen gick väldigt fort..
avslutningsfesten blev lyckad. fem - kamp och mitt lag vann
såklart. så en godispåse förkärna man. hade köpt en varsin
blomma till sussi, annelie och marie =)

fick även reda på ett obehagligt och fruktansvärt besked i stallet idag :(
Nikki en häst som jag har ridit mycket mycket på sistonde..
kan säga:
Annelie gick fram till lina (nikkis) skötare, inridare. och sa att nikki
inte skulle stå kvar ju, sedan sa hon att nikki åker hem till mig på måndag
och ska i veckan avlidas.. :( fyfan säger jag bara. den bästa ponnyn som finns ♥
nikki är det klart inget fel på men hon var förut beroende av människor men nu har hon två glaskulor
i magen. hon är helt galen. skriker, stegrar sparkar bits mot andra människor.
men mot mig och becka, då är hon minsan den den finaste. önska bara att hon var min just nu..
det var många som grät idag!
ni förstår nog vad hästar betyder för vissa personer!

men det är bara för ditt egna bästa, hoppas du får det bättre nu! ♥ jag älskar dig..

en gamal bild på nikki från norf:s hemsidan.

kom till sidan här: NORF


Kommentarer
Postat av: Eleena :)

sv; aah :///

2011-06-18 @ 17:21:41
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Alina

nejmen fy va trist:/ va med om samma sak med min sköthäst när jag va 14 kanske, det tar på en!

2011-06-18 @ 17:44:14
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0